اس ام اس عاشقانه و جدید 93سری شانزدهم
نوشته شده توسط : شبنم

"دوست دارم" هایت را به کسی نگو
نگهدار برای خودم
من جانم را
برای شنیدنش کنار گذاشته ام

www.tanabedar.loxblog.com

میترسم کسی نه خودت را...
که دوست داشتنت را از من بگیرد....

www.tanabedar.loxblog.com

موهایم...
که یک دست...
همرنگ دندانهایم شد...
باز هم...
با عشق....
مینویسم....
دوستت دارم

www.tanabedar.loxblog.com

گفتن "دوستت دارم" نظر لطفم نبود....
نظر دلم بود

www.tanabedar.loxblog.com

آنقدر دوست داشتنی هستی....
که ایستاده هم به دل مینشینی....

www.tanabedar.loxblog.com

اینقدر "تعویض" نکن...
بخدا گاهی میتوان رابطه ها را "تعمیر"کرد
حتی با یک لبخند عاشقانه


www.tanabedar.loxblog.com

لج میکنم...
بد اخلاق میشم...
نه چیزی میبینم...
نه چیزی میشنوم...
دست خودم که نیست...
تو که نباشی...
زندگی باید به کام من تلخ بشه...

www.tanabedar.loxblog.com

"بیا بغلم"....
به راستی چه سحرو جادویی ست در این دو کلمه...؟
که شنیدنش در اوج غمها عجب ادم را آرام میکند....

www.tanabedar.loxblog.com

آغوشت بوی تلخ که هیچ...
بوی غرور میدهد....
و چه لذت بخش است  که ریه هایم از عطر مردانگی ات پر شود

www.tanabedar.loxblog.com

قفل دستانت را بگشا ...
آنقدر خسیس مباش....!
فقط کمی آغوش میخواهم همین...!!!





:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دوستانه , اس ام اس رفاقت , اس ام اس جدایی , اس ام اس جدید , اس ام اس سیگار , اس ام اس ناراحتی , اس ام اس همدردی , اس ام اس 93 , اس ام اس اغوش ,
:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محسن در تاریخ : 1393/11/14/tanabedar - - گفته است :
"دوست دارم" هایت را به کسی نگو
نگهدار برای خودم
من جانم را
برای شنیدنش کنار گذاشته ام

<-CommentGAvator->
ترانه در تاریخ : 1393/11/8/3 - - گفته است :
وبت خیلی قشنگه ...خسته نباشی
راستی اگر مایل باشی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

باآرزوی موفقیت

<-CommentGAvator->
احمد در تاریخ : 1393/11/6/1 - - گفته است :
مطالبت عالی بود/ وقت کردی به وب منم سر بزن/

<-CommentGAvator->
majid در تاریخ : 1393/11/6/1 - - گفته است :
سایتت خیلی عالیه

<-CommentGAvator->
sara در تاریخ : 1393/11/3/tanabedar - - گفته است :
سلام اجی وبت عالیه
مرسی

<-CommentGAvator->
farham در تاریخ : 1393/10/30/2 - - گفته است :
سلام ممنون وبتون عالیه وممنونم که بهم سرزدین موفق باشین

<-CommentGAvator->
محدثه13 در تاریخ : 1393/10/30/2 - - گفته است :
عزیزم وبت پرباری داری ومطالبت خیلی قشنگن ولی بهتره یه قالب قشنگ هم انتخاب کنی

<-CommentGAvator->
smusic در تاریخ : 1393/10/20/6 - - گفته است :
سلام ممنون از این که در سایت اس موزیک نظر داده بودید لطفا برای حمایت از سایت اس موزیک ما رو با نام دانلود آهنگ در سایتتان لینک کنید با تشکر از شما دوست عزیز


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: